Blogger Backgrounds

SOLEKAN II

DILPOMA KECANTIKAN DAN KESIHATAN
SOLEKAN II
HMU 542
EN. JAMIRUL BIN SINAIL


EYOI TEAM MAKEUP ARTISTIK

photoshoot yang menarik dan elegan dengan tersendiri


solekan yang menarik dan gaya yang ala-ala gothik


mengena dress yang labuh ia lebih menampakkan kewanitaan yang berada di sisi jejaka macho


ala-ala di alam kayangan.solekan yang menarik


penuh gaya yang tersendiri. lebih elegan dengan gaya bertudung



SEJARAH TENTANG ESTEE LAUDER


Malah orang-orang yang tidak pakar dalam bidang kosmetik & wangian mengenal nama yang paling terkenal dan dihormati. Tetapi Syarikat Estee Lauder, pada asalnya dimulakan oleh kanak-kanak yang bercita-cita tinggi menjulang kesembilan dalam keluarga Yahudi pendatang di Corona, Queens, New York, hari ini satu perkataan isi rumah kepada semua sama ada atau tidak mereka yang terlibat dalam bidang kosmetik dan wangian.
Estee Lauder, dilahirkan Josephine Ester Mentzer, adalah seorang tokoh yang agak misteri kerana sedikit yang diketahui tahun-tahun pembentukannya. Dia dan suaminya Yusuf mengasaskan syarikat dengan penggubalan beberapa produk asal mereka; Estee Lauder Creme Pack, Estée Lauder Pembersihan Minyak, dan Estée Lauder Semua Tujuan Creme dan Lotion Kulit. Menjelang tahun 1948 mereka telah menubuhkan Saks Fifth Avenue di New York City sebagai akaun pertama jabatan kedai runcit mereka. Lima tahun selepas pelancaran produk mereka yang pertama, syarikat itu menghasilkan produk yang mengejutkan baru dengan pembangunan Belia-Embun; minyak mandi dengan wangian kualiti yang terlintas di serba boleh cukup untuk menggandakan sebagai minyak wangi.
Walaupun terhad dalam pembiayaan pada tahun-tahun awal, Lauder berusaha untuk berkembang inovasi. Teknik pemasaran awal mereka termasuk persampelan supaya pelanggan berpotensi sebenarnya boleh mencuba produk-produk mereka sebelum membeli. Walaupun anggaran iklan kecil, Estee Lauder mencari hanya akaun yang paling berprestij. Ini telah menubuhkan satu precedent untuk produk Estee Lauder yang pada hari ini telah dijual di kedai-kedai akhir jabatan tinggi, butik, dan yang paling utama dan mantap e-Commerce kosmetik diskaun internet e-tailers.Menjelang 1960 Estee Lauder merupakan perbadanan antarabangsa yang menjual produk mereka dalam Store Harrod Jabatan terkenal di London. Dalam masa beberapa tahun pendek mereka membuka cawangan di Amerika Tengah, Denmark, Hong Kong, Itali, Sepanyol, Sweden, Belgium New Zealand dan Switzerland. Ini hanya merupakan satu permulaan. Hampir tidak ada sebuah negara di bumi yang tidak pasaran untuk produk Estee Lauder.Pada tahun 1964, Estee Lauder sekali lagi untuk merevolusikan industri dengan mewujudkan satu talian minyak wangi yang pertama semata-mata lelaki, Aramis untuk Lelaki. Tradisi ini terus dengan produk-produk seperti Bekalan Kulit Clinique untuk Lelaki, dan Siri Lab untuk Lelaki.Menjelang 1967 Puan Lauder, sentiasa dikenali sebagai seorang wanita gaya yang sempurna dan rasa, telah diiktiraf sebagai salah satu daripada 10 Wanita Cemerlang di negara ini dalam Perniagaan. Beliau menerima anugerah ini semasa membuka kilang pengeluaran kedua-dua di Amerika Syarikat dan di luar negara. Tahun seterusnya Clinique Laboratories, satu lagi nama yang sinonim dengan gaya dan keanggunan dalam kosmetik diasaskan sebagai lagi cabang lain yang pelbagai yang berkembang syarikat-syarikat yang Estee Lauder menjadi. Pada sepanjang tahun 1960-an, bersama-sama dengan 70, 80 dan 90-an, Lauder terus membawa produk baru dan syarikat-syarikat dunia kosmetik dan wangian.Nama seperti Estee (pertama di dunia "Superperfume"), Aramis untuk Lelaki, Aliage, Aromatics, yang paling dihargai dan dihargai di dunia, memohon selepas oleh orang-orang yang dengan hebat rasa dan perasaan pengembaraan.
Hari ini, Estee Lauder telah menjadi yang terbesar milik persendirian Kosmetik Syarikat di dunia dengan jualan melebihi satu bilion dolar. Ia merangkumi sejumlah besar syarikat dikenali termasuk tetapi tidak terhad kepada; Estée Lauder, Aramis, Clinique, Prescriptives, Origins, M A. C, keperluan Bobbi Brown, Tommy Hilfiger, jane, Donna Karan, Aveda, La Mer, Stila, Jo Malone, dan keliru dan keliru. Produk termasuk pelbagai wangian, kosmetik, colognes, minyak wangi, minyak badan, serums, dan losyen, bagi kedua-dua lelaki dan wanita. Industri kosmetik, dan dunia, tidak akan sama tanpa kebijaksanaan perniagaan perseptif dan tidak henti-henti yang mampu untuk mengadakan peruntukan bagi rasa bergaya generasi selepas generasi pengguna di seluruh dunia. Estee Lauder merupakan salah satu wanita buatan sendiri yang terkaya di Amerika. Mengkaji kehidupan awam dan swasta seorang wanita yang membina empayar kosmetik pada impian setiap wanita berasa cantik.

Josephine Esther Mentzer, anak perempuan kepada pendatang, hidup di atas kedai perkakasan ayahnya. Beliau memulakan perusahaan dengan menjual krim kulit yang direka oleh bapa, seorang ahli kimia, di kedai-kedai kecantikan, kelab pantai dan pusat peranginan.
Pada tahun 1948, beliau telah memujuk pihak majikan New York City jabatan kedai-kedai untuk memberi ruang kaunter di Saks Fifth Avenue. Sekali di dalam ruang itu, beliau menggunakan pendekatan jualan peribadi yang terbukti kuatnya dengan janji rejimen kulit dan minyak wangi. Walaupun selepas 40 tahun dalam perniagaan, Estée Lauder akan menghadiri setiap pelancaran kaunter kosmetik baru atau kedai.Dia akan memberi kawan-kawan yang terkenal dan kenalan sampel kecil produk-anaknya untuk beg tangan mereka; dia mahu jenama dalam tangan orang-orang yang terkenal kerana mempunyai "yang terbaik".
Estée Lauder suka mengadakan majlis makan malam yang besar. Beliau menikmati "orang cantik, selebriti, kaya dan terkenal, dan boleh menjemput mereka untuk makan malam dengan dia di sebuah meja yang boleh duduk 30 tanpa sambungan.
Pada tahun 1953, Lauder memperkenalkan wangian pertama, Embun Belia, mandi minyak yang dua kali ganda sebagai minyak wangi. Sebaliknya menggunakan minyak wangi Perancis mereka dengan kejatuhan setiap di belakang telinga, wanita menggunakan Embun Belia oleh botol dalam air mandi mereka. Dalam tahun pertama, Embun Belia menjual 50.000, tahun 1984, angka itu telah meningkat kepada 150,000,000.Lauder dan kedua-dua anak-anaknya jutawan, dengan jualan akan naik setiap tahun, sebagai produk Estee Lauder kekal satu garis kosmetik yang paling popular.Beliau meninggal dunia akibat penangkapan tajam pada 26 April 2004. Dia berumur sekurang-kurangnya 95, walaupun tidak ada orang yang dapat mengesahkan tarikh sebenar kelahiran dan keluarganya percaya bahawa dia mungkin telah dua tahun lebih tua.


ANTARA PRODUK-PRODUK ESTEE LAUDER


Estee lauder lips




· Estee lauder face




· Estee lauder eye 


SEJARAH TENTANG ELIZABETH ARDEN

Elizabeth Arden, yang asalnya bernama Florence Nightingale Graham, keempat Kanada yang lahir daripada lima kanak-kanak runcit Scotland. Dia adalah satu kesalahan besar yang lewat dalam erti kata bahawa dia bekerja pelbagai kerja yang ganjil sebelum dia mula merealisasikan misi benar dan profesion pada umur 30 tahun. Wanita muda itu sentiasa menjadi inovator dan penguji kaji, disemai dengan idea dari bahan-bahan biasa yang banyak, kebanyakannya ubat, salves, dan herba, boleh menjadi alat-alat bantu kecantikan. Beliau tiba di New York pada tahun 1908 dan mula baharu experimentations dia asalnya dilakukan di dapur rumah di mana dia membesar.Dengan bantuan seorang rakannya yang seorang ahli kimia dia hampir berasal konsep "krim kecantikan". Penawaran produk pertama beliau telah dinaikkan pangkat melalui Kecantikan Avenue Kelima beliau "Salon" (dia menolak perkataan "ruang tamu" sebagai terlalu banyak konotasi "nyaman") yang juga sported pintu merah besar, untuk membuat menonjol di kalangan timbun, dari perniagaan lain di pusat fesyen Manhattan. Dia tidak lama lagi outgrew salon lokasi tunggal, dan kerana permintaan yang dia telah mewujudkan, mula membuat krim kosmetik tersedia untuk dijual semula oleh orang lain, tetapi hanya dalam persekitaran runcit yang paling berprestij dan elegan di seluruh dunia.Pada lawatan pertama beliau ke Paris pada tahun 1912, Cik Arden perasan wanita asing fesyen memakai rouges, lacquers, dan eyeliners. Pada pulang ke New York, dia memperkenalkan kosmetik berwarna kepada pelanggan Kelima Avenue beliau. Soon membuat, dengan hanya sesuai untuk digunakan oleh wanita pentas, menjadi ruji fesyen.Beliau berkahwin dengan Thomas Lewis pada tahun 1918. Ini kekasih penderitaan panjang dan rakan kongsi yang bertindak sebagai pengurus perniagaan sehingga perceraian mereka pada tahun 1935. Sejak Arden tidak pernah membenarkan suaminya sendiri untuk memegang saham, dia akhirnya pergi untuk bekerja untuk Helena Rubinstein, saingan Arden.Ia adalah dalam tempoh pengembangan runcit bahawa dia mengandung idea "Kecantikan Duta esses", atau orang-orang terlatih dan bergaya di promoter kedai wanita produk akhir yang tinggi.Menjelang 1930-an, ia berkata bahawa terdapat hanya tiga nama Amerika yang dikenali di setiap sudut dunia: Mesin jahit Singer, Coca-Cola, dan Elizabeth Arden. Elizabeth Arden membuka Peluang Maine Kecantikan Resort pada tahun 1934 dan dicipta dan melancarkan wangian pertama pada tahun 1935. Blue Perfume Rumput oleh Elizabeth Arden wangi bunga yang manis yang menggabungkan aroma warna merah jambu, Melur, narsisis, cendana, kasturi, lavender, neroli, dan bergamot untuk haruman yang tidak dapat dilupakan. Pada tahun 1939, Elizabeth Arden menjadi syarikat kosmetik pertama untuk membuat pengiklanan untuk rumah filem. Elizabeth Arden sentiasa trend pada masa yang sama bertindak balas untuk pergolakan perubahan dalam masyarakat Amerika. Dengan Perang Dunia II, beliau diiktiraf keperluan bagi wanita di Amerika kerana mereka memasuki tenaga kerja dalam ramai. Ketika perang maju, dia datang dengan cara yang boleh diterima memakai alat solek untuk bekerja dan memakai pakaian yang sesuai untuk kerjaya di luar rumah. Bagi menyokong wanita dalam angkatan tentera, beliau akan juga mewujudkan gincu merah, Montezuma Merah, tepat sepadan dengan trim merah pada pakaian seragam mereka.Melalui itu semua, dia mempunyai komitmen yang tidak putus-putus kepada kualiti dan kecemerlangan. Dia dikenali tidak akan memperkenalkan produk sehingga ia telah menyempurnakannya kepada piawaian yang tinggi, daripada bahan-bahan untuk pembungkusan.Pada tahun 1942 beliau berkahwin dengan Prince Michael Evlonoff, hanya untuk bercerai pada tahun 1944. Pada tahun 1945 Elizabeth Arden memperkenalkan pakaian couture ke salon itu. Koleksi pertama telah direka oleh Charles James. Untuk mengikuti moguls fesyen seperti Antonio Castillo, Fernando Sarmi dan Oscar de la Renta.Pada masa yang kematian Miss Arden pada bulan Oktober 1966, Syarikat Elizabeth Arden grossing anggaran $ 60 juta setahun. Dalam hayatnya, dia telah membina sebuah empayar yang terdiri daripada 17 yang berbeza Elizabeth Arden syarikat dan 40 Salons di seluruh dunia. Elizabeth Arden mencipta industri kecantikan Amerika.Arden, pemilik lebih 100 salun di Amerika dan Eropah hampir sentiasa berpakaian merah jambu dan dicipta dan dihasilkan kira-kira 300 produk kosmetik dan wangian. Dia politik konservatif dan ahli perniagaan yang keras. Lebih-lebih lagi, beliau adalah seorang penyayang binatang, begitu banyak sebenarnya yang sezaman dengan beliau berkata tentang dia;
"Beliau melayan wanita seperti kuda dan kuda seperti wanita", menegaskan bahawa persediaan kecantikannya sendiri digunakan bukan pelulut kuda.Berikut adalah beberapa produk Elizabeth Arden terdapat di FragranceWholesale.com:

Blue Perfume Rumput oleh Elizabeth Arden wangi bunga yang manis yang menggabungkan aroma warna merah jambu, Melur, narsisis, cendana, kasturi, lavender, neroli, dan bergamot untuk haruman yang tidak dapat dilupakan.Perfume Teh Hijau untuk Wanita oleh Elizabeth Arden telah dicipta pada tahun 1999. Perfume Green Tea oleh Elizabeth Arden wangian homeopati gabungan jinten, sitrus, peppermint, kasturi, dan pokok oak lumut.Perfume Pintu Red oleh Elizabeth Arden adalah campuran merah rose, violet, melati, teratai lembah, orkid, dan sentuhan madu.Splendor Perfume oleh Elizabeth Arden adalah campuran timur bunga air lily, magnolia, dan putih kasturi.Perfume Bunga Matahari untuk Wanita oleh Elizabeth Arden telah dicipta pada tahun 1993. Perfume Bunga Matahari oleh Elizabeth Arden campuran menyeronokkan tembikai, cyclamen, pic, kasturi, bergamot, melati, meningkat dan cendana. Pada kemuncak kerjayanya, beliau mempunyai salun di New York, Washington, Boston, Chicago, Beverly Hills, San Francisco, Maine, Arizona, Phoenix, Southhampton, Surfside, Florida, Palm Beach, Philadelphia, Honolulu, Lima. Toronto, Montreal, Melbourne, Sydney, Hong Kong, Singapura, Johannesburg, London, Paris, Zurich, Vienna, Milan, Rome, Cannes, Madrid, Brussels, Copenhagen, The Hague, London, Ontario, Cape Town, Nassau, Tulsa, Quebec bandar, dan Biarritz. Beliau melancarkan semua mereka dengan sendirinya dan dia memiliki semua mereka kecuali satu di Paris, yang dia berikan kepada adiknya, Gladys, Vicomtesse de Maublanc. Dari tahun 1930-an hingga 1960-an, Elizabeth Arden dianggap jenama kosmetik yang paling kelas, dengan disambut penaung termasuk Queen Mary, Queen Elizabeth II, Elizabeth, Queen Mother, Marilyn Monroe, Jacqueline Kennedy, Marlene Dietrich, Joan Crawford, Wallis Simpson dan Mamie Eisenhower . Pengenalan Rumput minyak wangi Blue pada tahun 1934 adalah kejayaan besar. Dianggap bau-Amerika yang pertama, ia kekal di pasaran hari ini. Sebagai mengiktiraf sumbangannya kepada industri kosmetik, beliau telah dianugerahkan dengan Legion d'Honneur oleh kerajaan Perancis pada tahun 1962.


PRODUK-PRODUK ELIZABETH ARDEN


· Perfumes Elizabeth Areden 


· Kosmetik untuk muka, kulit dari Elizabeth Arden




· Eyeshadow dari Elizabeth Arden






· Kosmetik Elizabeth Arden untuk bahgaian bibir


SEJARAH TENTANG MAC

M A. C Solekan, Solekan Seni Makeup, diasaskan di Toronto, Kanada oleh Frank Toskan dan Frank Angelo pada tahun 1984. Amerika Syarikat yang pertama M A kedai C dibuka pada tahun 1991, di Greenwich Village, New York.
Produk syarikat ini pada mulanya khusus direka untuk artis-artis membuat profesional, tetapi kini dijual kepada para pengguna di seluruh dunia.
Estée Lauder Syarikat memperoleh kepentingan mengawal M. A. C pada tahun 1994, kemudian menyelesaikan pengambilalihan syarikat pada tahun 1998. Pengasas asal, Frank Angelo, meninggal dunia pada tahun 1997 akibat komplikasi semasa pembedahan.
On January 28, 2011, Produk Pengguna Warner Bros mengumumkan bahawa heroin ikon DC Comics 'Wonder Woman akan bekerjasama dengan M A. C Kosmetik untuk mewujudkan solek Wonder Woman koleksi yang akan tersedia di M A. C kedai di musim bunga 2011. Koleksi termasuk pemerah pipi, bayangan mata, celak, gloss bibir, gincu, maskara, serbuk mineral dan pengilat kuku.
MAC telah bermula di Kanada oleh Frank Toskan dan Frank Angelo pada tahun 1984. Angelo adalah pengasas asal. Toskan artis make-up dan jurugambar, dan Angelo pemilik rantaian salun rambut. Sejak kedua-dua mereka yang terlibat dalam bidang fotografi fesyen, kedua-duanya cepat mengiktiraf keperluan untuk produk kosmetik yang lebih tahan lama, versatil dan kreatif yang boleh mengendalikan permintaan pucuk foto profesional.
Sentiasa canggih dengan penglibatan mereka sokongan selebriti, kesedaran tentang kepelbagaian sosial dan budaya, dan penglibatan dalam inisiatif kebajikan sosial, MAC Cosmetics kini telah berkembang menjadi salah satu daripada syarikat-syarikat kosmetik yang paling popular dan berpengaruh di dunia.Estée Lauder mendapat kepentingan mengawal dalam MAC pada tahun 1994 dan dimuktamadkan pengambilalihan syarikat itu oleh tahun 1998. MAC AIDS dana juga telah diperkenalkan pada tahun 1994.

Tahun sebelum Estée Lauder mengambil alih syarikat (1997), Frank Angelo meninggal dunia daripada komplikasi semasa pembedahan. Dua Beberapa tahun kemudian, Toskan meninggalkan MAC dan mengasaskan lain Amal AIDS, dengan adik-dalam undang-undang, Vic Casale. Casale juga salah satu daripada Ahli kimia asal di MAC. MAC pemilik baru terus dengan MAC AIDS Fund, satu program di mana penjualan produk Viva Glam MAC menyediakan lelaki bantuan, wanita dan kanak-kanak yang hidup dengan HIV dan AIDS. MAC mendermakan 100% daripada harga jualan produk-produk Glam Viva menyebabkan. Sehingga tahun 2008, dana itu telah menimbulkan lebih $ 128 juta dolar. MAC juga mempunyai program-program tambahan untuk kekejaman-solek percuma produk, penderaan kanak-kanak dan perlindungan alam sekitar melalui kitar semula. MAC pasti salah satu daripada syarikat-syarikat kosmetik terkemuka apabila ia datang kepada kesedaran sosial dan alam sekitar. Apabila ia datang untuk kosmetik kontemporari, MAC kemungkinan besar yang paling dicari selaras kosmetik. Dalam talian Kosmetik MAC adalah beberapa produk yang paling dikehendaki di pasaran. MAC juga menyediakan pelanggan-pelanggan mereka dengan falsafah yang memberi tumpuan kepada pelanggan yang menyumbang kepada bilangan pelanggan yang memuja produk MAC.Palet warna telah dibangunkan oleh MAC Cosmetics teduh mungkin, bagi setiap nada dan jenis kulit. Lebih daripada 160 warna gincu dan 150 warna eyeshadow telah diwujudkan untuk tarikh dengan pelbagai kemasan. Di samping itu, MAC konsisten melepaskan segar, baru, koleksi edisi terhad. Penjagaan kulit selaras MAC yang baru dibangunkan (2007) juga memenuhi keperluan pelbagai jenis kulit. MAC juga memberi tumpuan kepada menawarkan produk untuk memenuhi keperluan inovasi dan kreatif makeup artis profesional dan pelanggan imaginatif. MAC tidak menggunakan pengiklanan untuk memacu jualan mereka. Mereka tidak cuba untuk cakap orang ramai untuk membeli kosmetik mereka. Sebaliknya, sebahagian besar jualan mereka adalah didorong oleh sokongan selebriti mereka (artis solek profesional, model dan selebriti serupa), perkataan-of-mulut malar promosi dan kesetiaan berterusan pelanggan semasa. Jenama dijual di lebih 50 negara di seluruh dunia. Artis solek dan orang-orang jualan diupah berdasarkan bakat seni. MAC Makeup Artis merupakan sebahagian daripada falsafah MAC. MAC pengasas bersama, Frank Toskan, berkata, "Saya tidak mempunyai kemewahan berkomunikasi dengan pelanggan saya, jadi jurujual saya adalah hubungan antara falsafah dan saya pelanggan mereka." Syarikat tidak melatih pekerja-pekerja mereka dengan tekanan pelanggan ke dalam pembelian. Sebaliknya, mereka digalakkan untuk bertindak sebagai sumber dan perunding seni untuk pelanggan. Falsafah pelanggan fokus pada MAC telah terbukti menyumbang sebahagian besar kepada kejayaan Kosmetik MAC dalam kedua-dua pelanggan dan kesetiaan pekerja. MAC Kosmetik pusing ganti kakitangan runcit sejarah sekitar hanya 7% sebagai hasil daripada permintaan yang tinggi terhadap pekerjaan.



Berikut adalah beberapa perkara yang perlu diingat apabila membeli makeup MAC:

* MAC mempunyai program kitar semula khas untuk menggalakkan pelanggan dan pelanggan untuk membawa masuk bekas alat solek yang digunakan mereka untuk dikitar semula. Ini program "Kembali ke MAC" membolehkan pelanggan untuk membawa dalam 6 bekas kepada mana-mana kedai MAC atau MAC Counter. Sebagai pertukaran, pelanggan akan menerima satu MAC Gincu bebas daripada pilihan mereka.
* MAC Hadiah kad ini boleh ditebus hanya di kedai-kedai MAC sebenar. Jika anda ingin kad hadiah yang boleh ditebus di Kaunter MAC, anda hanya perlu mendapatkan kad hadiah untuk menyimpan jabatan di mana MAC Counter terletak.
* MAC Kosmetik menawarkan Pro MAC dan MAC Pro Mahasiswa program untuk memberikan sokongan kepada Makeup Artis dan Artis Makeup dalam latihan. Artis Makeup Certified layak memohon. Jika dipilih untuk menjadi ahli, Artis menikmati manfaat MAC pratonton khas, kelas master makeup, diskaun produk, dan acara-acara khas.
Kosmetik MAC terus menjadi pelanggan memberi tumpuan dan bagi menawarkan para pelanggan mereka dengan lebih daripada syarikat-syarikat kosmetik yang lain dengan perkhidmatan pelanggan secara keseluruhan serta produk bentuk dan pemilihan. Hasilnya, populariti MAC terus berkembang, dan para pelanggan terus sambutan hangat tentang produk mereka.


PRODUK-PRODUK MAC















SEJARAH TENTANG LAURA MERCIER


Laura Mercier dari Provence memulakan kerjaya sebagai pelukis di Paris. Semangat beliau warna dan tekstur yang membuka jalan untuk menjadi artis solek. Ia adalah pada tahun 1996 bahawa Laura Mercier melancarkan pelbagai produk kosmetik dan kulit, yang dicipta oleh diri sendiri. Falsafah beliau mudah untuk mencipta rupa yang sempurna untuk wanita semua peringkat umur, Laura Mercier kosmetik berpendapatan sekitar $ 120,000 setahun di Amerika Syarikat. Soon Laura Mercier makeup muncul untuk menjadi jenama global, memenuhi keperluan dan kehendak yang berlainan jenis wanita di seluruh dunia. Pelbagai Dari celebs terkenal Hollywood pelakon, Laura Mercier membentuk telah dibuat walaupun takukan tertinggi di dunia melihat glamor. Hari ini Laura Mercier kedai bertaburan di seluruh 26 negara di dunia dalam sekitar 853 kedai-kedai yang berlainan. Tangkapan Laura Mercier produk adalah bahawa ia telah kosmetik untuk semua jenis kulit dan badan. Sama ada anda mencari tan buatan atau krim keadilan, Laura Mercier sentiasa mempunyai cara yang tidak berbahaya membantu anda mendapatkannya. Bukan hanya kosmetik tetapi Laura Mercier solek pelbagai tawaran juga dengan penjagaan kulit, mandi, pewangi, dan produk badan accentuating kecantikan keseluruhan anda
Produk Laura MercierTerdapat pelbagai produk jenama Laura Mercier yang membantu wanita mencapai bahawa kulit yang sempurna dan warna untuk setiap peristiwa. Antara produk popular Laura Mercier makeup ialah:



PRODUK LAURA MERCIER













SEJARAH TENTANG MARY KAY ASH


Mary Kay Ash Mary Kay Inc dilahirkan pada 12 Mei, 1918 di Hot Wells, Texas. Apabila dia berusia enam tahun, beliau telah melihat selepas datuk sakit manakala ibunya telah berusaha untuk mengadakan peruntukan bagi keluarga. Sepanjang hidupnya, ibu Mary Kay mempunyai impak besar anak perempuannya, dan dia disebabkan semangat waja untuk ibu yang menggalakkan dengan kata-kata beliau, "Anda boleh melakukannya."Beliau mula belajar sebagai seorang doktor dan menjual sambilan, tetapi dia terbukti begitu mahir menjual bahawa dia tidak lama lagi melakukannya sepenuh masa. Beliau menjual produk produk untuk Stanley Home dan pergi ke Hadiah Dunia. Pada Hadiah Dunia, dia akhirnya menjadi seorang pengarah jualan, tetapi telah diluluskan untuk promosi jadi banyak kali, bahawa dia membuat keputusan untuk memanggil ia berhenti selepas 25 tahun jualan korporat.
Dia mengalihkan perhatian untuk menulis sebuah buku yang ternyata menjadi rancangan untuk perniagaannya. Pada 13 September, 1963, dengan $ 5,000 dalam simpanan, dia membuka perniagaan kosmetik impian beliau dengan anaknya Richard Rogers. Beliau telah membeli formula krim penjagaan kulit dan mula beroperasi dari etalase Dallas kecil. Dengan sembilan jurujual, atau perunding kecantikan kerana dia memanggil pasukannya, mereka membuat hampir $ 200,000 keuntungan dalam tahun pertama operasi.Kejayaan syarikat melonjak, terutama selepas temu bual dengan beliau pada 60 minit. Dia juga mempunyai ganjaran tanda untuk jurujual top: cadillacs merah jambu. Syarikat itu di khalayak pada tahun 1968, tetapi pergi swasta sekali lagi pada tahun 1985. Sehingga hari ini, ia tetap salah satu firma swasta yang terbesar di Amerika Syarikat. Mary Kay Inc. Juga kadar baik dalam Syarikat Best Bekerja Untuk kaji selidik yang dilakukan secara tetap.Pada tahun 1987, Mary Kay Ash bersara dan menjadi Emeritus pengerusi syarikat itu. Mary Kay mengukur prestasi syarikat itu pada P & L, bukan untung rugi dalam banyak syarikat lain, tetapi sebaliknya, Rakyat dan Cinta. Pada tahun 2004, syarikat itu mempunyai jualan lebih daripada $ 1.8 bilion di 30 pasaran dan mempunyai Salesforce bebas daripada 1.3 juta.Mary Kay Ash meninggalkan dunia tempat yang lebih miskin apabila dia meninggal dunia pada November 22, 2001. Anaknya, Richard Rogers, terus untuk membina syarikat yang membantu untuk mewujudkan dengannya. Mary Kay Ash yayasan amal juga terus membuat sumbangan kepada penyelidikan kanser dan mencegah keganasan terhadap wanita. Dia pernah berkata, "Matlamat saya adalah untuk hidup saya dalam apa-apa cara bahawa apabila aku mati, seseorang boleh berkata, beliau mengambil berat". Dan Mary Kay Ash tidak.


PRODUK MARY KAY ASH















SEJARAH TENTANG BOBBI BROWN


Dilahirkan di Chicago, Illinois, Brown lulus dari Emerson College di Boston dengan ijazah dari segi komposisi teater. Selepas itu, dia berpindah ke New York City untuk bekerja sebagai artis makeup profesional. Pada tahun 1991, dia dan seorang ahli kimia mengeluarkan satu garis gincu baru di bawah jenama Bobbi Brown Essentials, yang memulakan kerjaya di Bergdorf Goodman di New York City. Hari ini, talian boleh didapati di beberapa peruncit denda seperti Lord & Taylor. Kejayaan talian solek yang membawa Estee Lauder untuk membeli syarikat itu pada tahun 1995.Di samping itu untuk mewujudkan kelihatan perlindungan untuk majalah dan make-up untuk pertunjukan fesyen, Brown editor kecantikan eksklusif Show Hari Ini dan tetamu yang kerap pada E! dan Style saluran. Beliau adalah pengarang Bobbi Brown Beauty, Bobbi Brown Makeup Manual, Bobbi Brown Teenage Beauty, Kaedah-Kaedah Kecantikan dan Bobbi Brown Beauty Evolution. Pada 2006/10/24, Brown menyertai Emerson College Lembaga Pemegang Amanah. Brown adalah rakan kongsi dengan amal yang dipanggil Pakaian untuk Kejayaan di mana beliau memberikan wanita kurang bernasib baik pakaian yang menarik memakai wawancara kerja. Selain itu, wanita menerima komposisi asas oleh Bobbi Brown Essentials. Apabila mereka menerima solek, mereka akan mendapat solek mereka yang dilakukan oleh artis sukarelawan solek Bobbi Brown. Baru-baru ini, Brown telah disenaraikan sebagai salah satu daripada 7 Make-Up Artis, oleh Rangkaian iFashion portal fesyen talian global.


PRODUK BOBBI BROWN